[linux] Mail Linux - Win

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Středa Duben 9 07:58:15 CEST 2003

Hello Juraj,

JM> Zdravim,

JM> existuje neaka moznost synchronizovat neakym 'zahadnym' sposobom postu?
JM> mam na mysli jeden komp + Win (TheBat!) + Linux (v podstate jedno) a ze ked
JM> robim pod Lin a otvorim mail tak tam budem to iste co pod win a naopak,
JM> pokial mozno automaticky aspon zo strany Linuxu.... manualny export/import je
JM> po case trosku neprehladny ;)

JM> dik

JM> DuRo / piXie

Chvilu so pouzival kombinaciu:
pod woknami TheBat a pod linuxom cez wine som nainstaloval tiez
TheBat.
pouzivali tie iste foldre pre postu. Celkom to fungovalo, robil som aj
tam aj tam v bat-e. Ale uz som presiel na sylpheed a vo win postu
netaham. Maximalne sem tam export/import cez unix mbox.

--
Best regards,
 Lubor