[linux] kernel panic

Tibor Gres egresh na noc.nextra.sk
Středa Duben 9 08:37:24 CEST 2003

pamatam si, ze v istej firme mali problem s maticnou doskou. masina
tuhla kazdy den, v logoch nic, tmava obrazovka, nereagujuca klavesnica,
vsetky komponenty boli dobre zasadene do dosky, takisto aj kable boli
ok. boli uz dost bezradni, tak posledne co urobili bolo to, ze kupili
novucicku dosku, odvtedy bol problem fixnuty.