[linux] Knoppix

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Středa Duben 9 11:16:59 CEST 2003

na tej tvojej konfiguracii to bude chodit bez
problemov;

po nabootvani default zobraci na plochu particie co
najde :-) primountuje fsetko FAT, NTFS , ale len read

ako na to zapisovat som zatial neriesil ale by ma to
zaujimalo; ak niekto vie ako primountovat NTFS rw tak
sem s tym.

P.S. je prijemne vidiet, ako je ti nanic admin
password vo win2k :-)))