[linux] hladam: kniznica obalujuca Ncurses napr. wxWindows

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Čtvrtek Duben 10 12:32:25 CEST 2003

Ak je treba robit nejake uzivatelske rozhrania, mozno by pomohla kniznica
newt. Pouziva ju napr. program dialog (robia sa pomocou toho pekne
uzivatelske rozhrania pre shell skripty:-). Vyzera celkom pekne
	Milan Plzik