[linux] Pismo v OpenOffice.org

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Čtvrtek Duben 10 13:21:40 CEST 2003

Miroslav Oravec wrote:
> Zdravim,
>
> A/: Po nainstalovani OOO a jeho spusteni sa nastavuje pismo "Thorndale".
Kde? V dokumentoch? V menu?

> B:/   Chcem, aby po spusteni bolo nastavene pismo "Arial". Aj ked ho
> nastavim, po ukonceni OOO a znovuspusteni sa mi vnucuje to "Thorndale".
> Ked som chcel pouzit nahradu pisem, tak som v zozname "Thorndale" vobec
> nenasiel.
Kde? V dokumentoch? V menu?

> C:/ Mozem do X- Window nainstalovat aj ine pismena? (Myslim, ze idu aj
> MS Windowsovske TTF fonty). Ako sa s nimi pracuje?
Ano. Pracuje sa s nimi tak ako s ostatnymi pismami

> D:/ Existuje niekde na internete moznost stiahnut dalsie pisma?
Ano, ale vacsinou neobsahuju diakritiku

> P.S:
> Akosi sa mi zda, ze praca v OOO pod MS Windows je prijemnejsia (nie su
> problemy s fontami, pismo je pekne citelne a pod.) ako v Linuxe.
> V Linuxe su tie fonty nic moc a ani vyhladzovanie nepomaha....
> Som z toho volakysi zmateny....(Terazky)

Aj aj som volakysi zmateny: doma mam mdk 9.1 - fonty su jednoducho
nadherne vyhladene. V praci mam Win200 pro, fonty vyzeraju otrasne (s
porovnanim s mdk), a pismo, co mi vylezie z tlaciarne je ine, ako pismo,
ktore vidim na obrazovke. Som rad, ze doma nemusim pouzivat windows :-)

Zd.