[linux] hladam: kniznica obalujuca Ncurses napr. wxWindows

Čtvrtek Duben 10 14:30:40 CEST 2003

On Thu, Apr 10, 2003 at 10:44:25AM +0200, Juraj Variny wrote:
> myslim ze mandrakovske konfiguracne nastroje pouzivaju (alebo aspon
> pouzivali - nahodou som natrafil na taky RPM balik) nejaku svoju kniznicu
> aby mali podobne rozhranie pod Xami aj na konzole.
> Skusim sa na to pozriet ako sa to vola ale nie som si
> isty ci je to to co potrebujes a ci je to vobec schopne dokumentovane.

To je to co by ma najviac zaujimalo. Stacilo by, keby sa to
prekompilovalo a az potom to islo na X, alebo cez ncurses, nemusi byt v
jednej binarke oboje, ale aby tato moznost tu bola, bez velkej zmeny
kodu a zbytocneho zdvojovania prace na vyzore aplikacie.