[linux] EIS - aky programatorsky nastroj

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Čtvrtek Duben 10 14:48:29 CEST 2003

Dňa Št 10. Apríl 2003 14:39 Juraj Bednar napísal(a):
> toto uz davno nie je pravda. Staci pouzit poriadne JIT/JRE :). Je to
> uz imho pouzitelnejsie ako perl a python, co sa tyka rychlosti.
> Samozrejme, ked to niekto nevie spravit poriadne, tak su hardverove
> naroky vyssie.

Budem rad (a asi nie len ja), ak sa o tom rozpises trochu viac, tak mi,
prosim, napis, aku implementaciu pouzit, aby to fachalo aj na starsich
strojoch. (A aby tam bol swing, jdom etc...)

BTW:
Teraz ma napadlo, Eclipse (?) nie je napisane v Swingu, ale na SWT (nakodene v
C) ako gui. Mate s tym niekto skusenosti? Lebo to vyzera celkom fajn!

> uz aj mysql.

Tak to som teda zaspal dobu... Sak kam tak letia do certa, kto to ma stihat
vsetko sledovat? ;-)

--
Matej Pivoluska (mP)
Charles University in Prague