[linux] EIS - aky programatorsky nastroj

Jozef Hovan hovan na szske.sk
Čtvrtek Duben 10 15:42:37 CEST 2003

Zdravim,

Juraj Bednar wrote:

>Ahoj,

Rovnaky nazor mam aj ja, pricom by som odporucal udrziavat nejaky vhodny
dohodnuty interfejs aj medzi
aplikacnym serverom a klientom, tak aby bolo mozne teraz alebo v
buducnosti pouzivat aj inych
klientov takejto aplikacie. Bolo by mozne vytvorit text, Java aj C++
klienta beziaceho
nad tym istym aplikacnym serverom.

JH