[linux] OT: SPOLUPRACA (mozno) - KOMERCIA (mozno nie)

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Duben 10 20:44:35 CEST 2003

Ahoj,
> Nehovoril som, ze nejde urobit free software. Hovoril som, ze
> sa EKONOMICKÝ SOFT nedá VYVÍJAT úplne nekomercne.
> Software môze byt zadarmo, ale nejaké prostriedky na vývoj treba niekde
> získat. Spôsoby môzu byt rôzne - sponzoring, predaj sluzieb, ...
> Z toho co vidím na internete, mi vychádza, ze vsetkým nekomercným projektom
> dôjde dych skôr nez sa nieco pouzitelné vytvorí.

preto treba robit komercny soft pod GPL. Teda spravit GPLkovy soft a na
nom zarobit.

Komercny softver je softver robeny pre zisk.

Free softver hovori o nejakych slobodach. To sa nevylucuje.

Nepochopil si, co chcel fantomas povedat, myslel to imho celkom dobre.

   J.

--
Juraj Bednar
http://www.jurajbednar.com/