[linux] Ponuka WEB-hosting (skoro KOMERCIA)

Vladimir Kralik vlk na stonline.sk
Čtvrtek Duben 10 21:12:21 CEST 2003

Zdravim vsetkych,

  podarilo sa mi vyhrat WEB-hosting ;-), kedze vsak nemam cas na udrzbu
  svojej lokalnej stanice, nieto este vyrabanie WEBu.

    PONUKAM ho ZDARMA k dispozicii niekomu, kto ma seriozny zaujem.

    Najradsej by som bol keby z vytvoreneho WEBu mala uzitok cela komunita.

	zaujemci ozvite sa prosim na moj mail.

	    vlk

P.S. Este popis vyhry :

--