[linux] vmware

Pátek Duben 11 08:32:20 CEST 2003

-> > Chcel by som sa spytat, ci ma niekto skusenost, reps robil porovnanie
-> > vykonu vmware, teda virtualnych strojov v nom, ked vmware bezi na linuxe
-> > alebo na win. Potreboval by som pustit niekolko takychto virtualnych
-> > strojov, z dovodu testovania sw. Otazkou je len ci mam ako zakladny OS
-> > pouzit linux alebo win. Co sa tyka hw, bude to nieco standartne, nejaky
-> > xeon, mozno dual proc.
-> >
-> > Ak ma niekdo skusenost, dakujem za kazdy tip.
->
-> imho sa ti oplati viac linux, ani nie tak kvoli vykonu ako kvoli
-> stabilite
-> vykon sa asi velmi lisit nebude

Ako sa to vola? FUD? :)

Vzhladom na to ze licencia pre vmware na linuxe nefunguje na windowsoch,
potreboval by dotycny zrejme dve licencia co si moze dovolit malokto. Ale
skusit hladat mozes (a daj vediet, ked to zistis). Skusal si na strankach
vmware?

pripadne google?
99 percent of lawyers give the rest a bad name.