[linux] Re: EIS - aky programatorsky nastroj - sumarizacia

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Duben 11 08:34:16 CEST 2003

Napísané dňa 2003.04.11 02:20, (autor: Martin Kyrc):
> Nemal som na mysli nic konkretne. Este je priskoro hovorit o niecom
> takom, kedze este ani tvorcovia nemaju v tom jasno.
> Chcel som tymto iba poukazat na to, ze XML je vhodne na relativne
> jednoduche definovanie takmer lubovolnej struktury dat (samozrejme,
> DTD
> ma aj svoje nedostatky) a preto je mozne tuto vlastnost vyuzit.
> Taktiez
> existuje vela systemov (bez nutnosti ich vytvarat), ktore dokazu, s
> popisom struktury (DTD), pracovat s obsahom XML. Dalsim plus je
> podpora
> [...]

Klavesnica a monitor nie su nutne :-).

Dalsou nezanedbatelnou vyhodou XML je fakt, ze pomocou XSL(T) sa daju
robit takmer lubovolne transformacie formatov. T.j. z nejakeho XML sa da
vygenerovat jednoduchym sposobom napr. zostava pre tlac.

Na XML je dobre mysliet, aj ked sa mozno v prvej faze nepouzije.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |