[linux] Re: [linux] Linux v NT2000 domene

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Duben 11 09:42:16 CEST 2003

Napísané dňa 2003.04.11 09:23, (autor: michal lackovic):
> Ok,takze sorac asi som bol strucny..
> Potrebujem nakonfigurovat linux ako web server. Pocitac s linuxom sa
> vsak nachadza v domene,ktoru riadi NT 2000. Ked zadam IP adresu do
> web prehliadaca tak to ide,ale ked zadam menu pocitaca,tak to nejde.Z
> toho mi vypliva,ze NT2000 neprekleda moju IP na meno. Pouzivam DHCP.
> Taktiez ak pingnem linux podla mena tak to nejde. Cital som

A ping podla mena medzi Win stanicami ide? Ak ano, tak odporucam
sledovat podobny thread o DHCP, NT a linuxe.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |