[linux] Re: [linux] Linux v NT2000 domene

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Pátek Duben 11 09:51:33 CEST 2003

On Fri, 11 Apr 2003 09:23:45 +0200 (CEST), michal lackovic wrote
> Ok,takze sorac asi som bol strucny..
> Potrebujem nakonfigurovat linux ako web server. Pocitac s linuxom sa
> vsak nachadza v domene,ktoru riadi NT 2000. Ked zadam IP adresu do
> web prehliadaca tak to ide,ale ked zadam menu pocitaca,tak to nejde.Z
> toho mi vypliva,ze NT2000 neprekleda moju IP na meno. Pouzivam DHCP.
> Taktiez ak pingnem linux podla mena tak to nejde. Cital som
> prispevky,ktore tu boli ohladom DHCP a NT2000 ale neviem si dat rady.
> Kedze som zaciatocnik tak v linuxe ako aj v sieti, ziadal by som o
> trosku trpezlivosti aj pra vas mozno banalnych otazkach.
> [...]

Skus si nakonfigurovat DNS v lokalnej sieti ;) A pozor, nema to nic spolocne s domenami windows... :))

--
Erich Vinclav
systémový administrátor, IVeS Košice