[linux] Re: EIS - aky programatorsky nastroj - sumarizacia - OT

Martin Kyrc kyrc na intrak.sk
Pátek Duben 11 10:12:10 CEST 2003

On Fri, Apr 11, 2003 at 08:34:16AM +0200, Marcel Telka wrote:

> Klavesnica a monitor nie su nutne :-).

Najprv som to tam nemal, ale tu by mohol niekto narazat na to, ze su to
napr. hodinky (digitalky:) a tie predsa nevedia XML (aspon tie moje
nie:)), tak som to doplnil... heh

tak, tak.
--
                                   \ /