[linux] Re: EIS - aky programatorsky nastroj - sumarizacia

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Duben 11 10:41:51 CEST 2003

Napísané dňa 2003.04.11 10:11, (autor: Ján Šóš):
> Este taka perlicka: pred par dnami som pisal dodavatelovi programu
> skladoveho hospodarstva a pytal som sa, aky je stav u nich s podporou
> DOS verzie, kedze inde uz koncia. Tato firma este len testuje Windows
> verzie. A teraz pozor, k Windows verzii doporucuju (prave ku kasam,
> ktore su sucastou systemu) touchscreenovu obrazovku.

Pokladne s touchscreenovou obrazovkou su pomerne bezna vec. Vsetci
slovenski vyrobcovia pokladni, ktorych poznam, taketo kasy vyrabaju.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |