[linux] GPRS

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pátek Duben 11 14:39:54 CEST 2003

Ahoj,

 toto sme uz riesili v tejto konfere a nie raz, pozri archiv.

> *chcem to naschval cez seriovu linku a nie cez irda ci BT

 rozdiel je len v zariadeni, ktore pouzijes (v tomto pripade /dev/ttyS0
 alebo ttyS1, ...).

> *ak to dobre chapem tak defakto cez AT poslem nejaku haluzku aby vedel ze
> GPRS a zavolan nejake strestene cislo *9***!# a potom uz je to len ppp
> spojenie.

 pozri v archive.

> *Ak ma niekto realnu skusenost a vedel by odporucit nejaky mobil + kabel,
> upozornit na zradu ze onen typ nevie to a hento .. tak budem rad

 mobil ide skoro hocijaky, kabel potrebujes taky, cez ktory ti prejdu at
 prikazy aj s odpovedami, vyskusaj v predajni (kludne aj pod oknami s
 hyperterminalom).

    J.