[linux] RE: OT: SPOLUPRACA (mozno) - KOMERCIA (mozno nie)

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Duben 11 15:42:34 CEST 2003

Napísané dňa 2003.04.11 15:32, (autor: Jan Kostial):

> niekde
> projektom

> na
> dobre.
> >

> Sk?ste mi to poda? trochu po lopate... (nejak? pr?klad?).
> Asi mi nedop?na...

Ok. Polopate priklad: Ponukam na predaj CD so zdrojakmi linux kernelu za
10000 Sk (samozrejme mozeme predpokladat, ze som istu cast linux kernelu
naprogramoval ja :-)).

1. Je to komercia? Je.
2. Je to soft pod GPL? Je.
3. Porusujem nejake licencie? Nie.
4. Mozem to robit? Ano.
5. Je to jasne? Neviem :-).

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |