[linux] RE: OT: SPOLUPRACA (mozno) - KOMERCIA (mozno nie)

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Pátek Duben 11 16:32:57 CEST 2003

Hmm, nechcem vyvolavat flame...
Ale primerana cena je skor nieco v style trhova cena, ak ty to ponuknes a
niekto to kupi a ma aj ine moznosti, okrem nekupit (napr. kupit inde a
lacnejsie), tak je to primerana a trhom akceptovana cena.

Cize nikto ti nemoze zakaz nieco predat za cenu, ktoru akceptuje trh, ak
niesi v monopolnom postaveni.

Inak RMS predal prve pasky so zdrojakmi GNU softu za tazke prachy,
nepamatam si to uz presne, ale bolo to nieco v tisicoch U$.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk