[linux] OT: PostgreSQL & niektore vyrazy po slovensky

Pondělí Duben 14 09:38:25 CEST 2003

On Mon, Apr 14, 2003 at 09:27:49AM +0200, andrej misovic wrote:
> zdravim,
> rozhodol som sa pomoct jednemu free projektu
> s lokalizaciou do slovenciny
> a neak mi "dochadzaju" slovenske slova pri niektorych
> vyrazoch, co je asi aj tym, ze v postgre az taky zbehly nie som,..
> no tak skuste sa na to kuknut:
>
> View = Nahlad (Create VIEW)
> Sequences = Sekvencie
> Constraints = Obmedzenia???
> Trrigers = Medzipravidla???
> Shemas = Shemy
> Reports = ?? ..neviem, ako to presne vystihnut..

Dajte si po prstoch a neprekladajte to. Maximálne to pri prvom výskyte
opíšte slovne. Prepokladám, že ten text je ladený programátorsky a
programátory tieto termíny poznajú hlavne v originálnom znení bez
titulkov.

Potom pri čítaní takých textov mám problémy zistiť o čo ide. ;)