[linux] OT: PostgreSQL & niektore vyrazy po slovensky

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Pondělí Duben 14 09:47:27 CEST 2003

Dňa Po 14. Apríl 2003 09:27 andrej misovic napísal(a):
> zdravim,
> rozhodol som sa pomoct jednemu free projektu
> s lokalizaciou do slovenciny
> a neak mi "dochadzaju" slovenske slova pri niektorych
> vyrazoch, co je asi aj tym, ze v postgre az taky zbehly nie som,..
> no tak skuste sa na to kuknut:
>
> View = Nahlad (Create VIEW)
> Sequences = Sekvencie
> Constraints = Obmedzenia???
> Trrigers = Medzipravidla???
> Shemas = Shemy
> Reports = ?? ..neviem, ako to presne vystihnut..
>
> ..tak ak mate neaky napad,
> dajte vediet..
> [...]

Na co to prekladat? Ved to je sql server, s ktorym prichadzaju do kontaktu
najma programatori, ktori su navyknuty na tie angilcke vyrazy. Ak s tym budu
chciet pracovat, tak si to budu zo slovenciny najprv musiet prelozit naspat
do anglictiny, aby vedeli, o co kraca. Je problem v tom, ze ak ty aj
horko-tazko najdes slovenske slova, ich povodny vyznam budu musiet horko
tazko hladat aj ostatni.

Radsej sa chytte nejakeho ineho prekladu, kolegovia z konferencie
sk-i18n na lists.linux.sk (kam sa Ti odporucam prihlasit [pomocou
lists.linux.sk], tam dostanes vsetok support, ktory o ktory si pri prekladani
zaziadas) Ti urcite radi povedia, co najviac pali.

--
Matej Pivoluska (mP)
Charles University in Prague