[linux] OpenOffice!? Prenos dokumentov a vobec vsetko ;(

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pondělí Duben 14 07:40:52 CEST 2003

Ahoj,

On Sun, Apr 13, 2003 at 09:18:38PM +0200, Juraj Mátel wrote:
>  Ma niekto pozitivne vobec skusenosti s OO!?
Nuz, ja osobne zatial ani nie velmi pozitivne, aj ked
pise sa v tom dobre, ale ma to este nejake mensie bugy
a hlavne s exportom je problem.

>  Napisem si dokument + neake vzorce, na pocitaci c.1 otvorim na
>  pocitaci c. 2 a zistim ze je to cele na .... riadky +/- hore dole
>  dva, tri, vzorce totalne rozbite (napr. %alfa pise normalnu alfu
>  lenze ked to otvorim na inom pocitaci ci inom OSe tak to spravi asi
>  to ze miesto %alfa to prepise na alphaa a co je najhorsie to tak bude
>  napisane aj vo vzorci ;() takze napr cely dokument co som pisal cez
>  vikend na chalupe mozem teraz doma prepisat na novo ;(
>  niektore pismo vo vzorci bude siroke, ine uzke ;I
>  Da sa tomu zabranit!?

Presne tento problem som mal. Ohlasil som to a uz je to opravene,
ale zatial nieje ziaden novy release. Bolo by dobre, aby to
niekto znova bildol, pretoze takto si chudak user dosaha dokumenty.

Jednoducha oprava na to je, ze %alfa pis ako %{alfa},
ale v buducej verzii prekladu to bude opat %alpha,
takze predpokladam, ze ten dokument budes musiet opravovat.
Je to bug lokalizovanej verzie.

>  najhorsie ze to robi aj v pripade ze dokument napisem pod Linuxom a
>  vytlacit do PDF to xcem pod Win (jeden komp) a problem je ten isty :(
>  a PDF preto pod Win lebo aj s tym PDFkom co vyprodukoval OO uz bolo
>  tiez kopec srandy ;I

No ja som to potreboval exportnut do Word2000 a vyssie.
Nakoniec sme boli nuteni vsetky vzetky vzorce opat prepisat
priamo vo Worde. :-(((

>  skusal som aj to zakladne pismo Thorndale ale stale to iste ;(

To ti tu nepomoze.

		Caf.
				SAL