[linux] virtual ssl apache

test test na moly.sk
Pondělí Duben 14 13:27:06 CEST 2003

zdravim.

Len matne si pamatam ze mozno o tom bola rec prave aj tu a v archive som
nejak nic nenasiel a ani na webe.

chcem mat n jednej IP adrese a na jednom porte (443) dva rozne ssl web
servre.

Viem ze certifikaty dva mat nemozem lebo namevirtualhost sa uplatni az ked
je linka funkcna a serie ma hlaska od browsera ze sa nerovna meno
certifikatu a meno virtualneho servra.

Co si matne pamatam tak riesenie je taketo:

a, pouzit viecero ip adries alebo mien (to nemozem - nemam a firewall)

b, pouzit wildcard certifikat
  Tto mi funguje ale len pre 3tiu uroven t.j. certifikat *.domena.sk funguje
aj pre www.domena.sk aj pre www1.domena.sk ale  ak chcem pre druhu urvone
t.j. *.sk nefunguje pre domena1.sk a domena2.sk a to uz netusim preco.
Skusal som aj *.*.sk pre www.domena.sk a ine kombinacie a nic.

c, matne si pamatam ze su ? nejake multicertifikaty ? t.j.
ze je viacero certifikatov v jednom ?? ci nejak povedane aliasy v jednom
certifikate ? Toto by ma potesilo ale nejak som nenasiel ako to spravit a ci
to ozaj existuje alebo som mal len vidiny.

--- vie niekto poradit (kde mam co hladat?)

jano