[linux] EIS - aky programatorsky nastroj II.

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pondělí Duben 14 19:21:20 CEST 2003

Napísané dňa 2003.04.14 19:09, (autor: Jan Kostial):

> Rad?ej by som to umiestnil niekde na sk, pr?padne cz.

Predpokladam, ze reagujes na moj navrh umiestnit to na sf.net. Ak nie,
tak mozes zvysok tohoto mailu ignorovat, ale z Tvojho mailu nie je vobec
jasne na co vlastne reagujes.

Preco to chces mat na sk/cz? sf.net hostuje vela projektov
"regionalneho" charakteru, napr. slovensky OOo. A navyse ma celkom dobre
prepracovanu (a funkcnu) infrastrukturu.

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |