[linux] OpenOffice!? Prenos dokumentov a vobec vsetko ;(

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Duben 14 20:25:30 CEST 2003

   From: "Ing. Jan ONDREJ" <ondrejj na upjs.sk>
   Date: Mon, 14 Apr 2003 07:40:52 +0200

   > Nuz, ja osobne zatial ani nie velmi pozitivne, aj ked
   > pise sa v tom dobre, ale ma to este nejake mensie bugy
   > a hlavne s exportom je problem.

Pošleš mi, prosím, čísla chyb v IssueZille Openoffice.org? Můžu se na to
podívat.

   > Presne tento problem som mal. Ohlasil som to a uz je to opravene, ale
   > zatial nieje ziaden novy release. Bolo by dobre, aby to niekto znova
   > bildol, pretoze takto si chudak user dosaha dokumenty.

Build 1.0.3 už existuje, jenom čekáme na testování. Zatím jsem nedostal
*žádný* report o tom, jestli je to OK nebo ne.
--
Pavel Janík

Emperical studies shows that in English, the set of persons covered by the
word "someone" always exclude the speaker, so don't suggest anything.
                  --  Per Abrahamsen in emacs-devel