[linux] OpenOffice!? Prenos dokumentov a vobec vsetko ;(

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Úterý Duben 15 08:00:07 CEST 2003

On Mon, Apr 14, 2003 at 08:25:30PM +0200, Pavel Janík wrote:
>    From: "Ing. Jan ONDREJ" <ondrejj na upjs.sk>
>    Date: Mon, 14 Apr 2003 07:40:52 +0200
>
>    > Nuz, ja osobne zatial ani nie velmi pozitivne, aj ked
>    > pise sa v tom dobre, ale ma to este nejake mensie bugy
>    > a hlavne s exportom je problem.
>
> Pošleš mi, prosím, čísla chyb v IssueZille Openoffice.org? Můžu se na to
> podívat.

No, ked myslis ten export, tak to nieje v issuezille. Nehlasil som to. :)

Ak sa na to ale chces pozriet, tak dokument je na:

  http://www.salstar.sk/tmp/erika/Spolahlivost2.sxw

Ak ho exportnes do .doc alebo akehokolvek formatu okrem html
(a mozno pdf, ps, ...), tak tam tie vzorce su posahane
(okrem Word97+ tam vobec niesu).

Ak myslis bug toho %alfa, tak to som uz poriesil,
bol to problem slovenskeho prekladu.

>    > Presne tento problem som mal. Ohlasil som to a uz je to opravene, ale
>    > zatial nieje ziaden novy release. Bolo by dobre, aby to niekto znova
>    > bildol, pretoze takto si chudak user dosaha dokumenty.
>
> Build 1.0.3 už existuje, jenom čekáme na testování. Zatím jsem nedostal
> *žádný* report o tom, jestli je to OK nebo ne.

Idem na to pozriet. :)
Stale nieje mozne to prelozit tak, aby uz neexistovali SK a CZ verzie,
ale iba jedna CS alebo CZSK? Zacinam mat z tych verzii trocha chaos.

		Maj sa.
				SAL