[linux] Jedinecne zaznamy.

Úterý Duben 15 09:35:28 CEST 2003

-> Dopredu sa ospravedlnujem,
-> Ale potreboval by som si len spomnut na prikaz ktory mi vypise
-> Jedinecne zaznamy zo suboru.

no, skusime:

sort -u zotriedi riadky v subore, odstrani duplicity a vypise vysledok.

mozno by sa dal este pouzit parameter -kcislo[,cislo] co by triedilo
len na zaklade danych stlpcov.

Je to ono?
Posli tento mail 100 svojim znamim - nech vidia aky si idiot
Send this email to 100 your friends - let them see what an idiot you are