[linux] Uvolnenie pamate

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Úterý Duben 15 11:15:19 CEST 2003

Marcel Telka wrote:
> Napísané dňa 2003.04.15 09:15, (autor: Zdenko Podobný):

> Podla tohoto popisu sa zda, ze pamat nezozral gimp a OO, ale samotny X
> server (co je horsi pripad). Skus patrat tymto smerom...

Ale pri inej praci sa mi to nestava! Sice nic narocnejsie ako vyssie
uvedene som  v poslednej dobe nerobil, ale pri pocitaci som bezne 3-4
hodiny a vsetko je v inych pripadoch v poriadku, takze predpokladam, ak
by bol problem s X, tak sa to prejavuje pomerne casto.
Stale vsak zostava otazka, ci je mozne nejako normalne zariadit, aby
doslo k uvolneniu pamate.

> Je dost mozne, ze problem bude v tom, co _nemas_ dodavane s
> distribuciou. Napr. ak si si nieco sam kompiloval (napr. X, alebo glibc
> :-). Alebo pokial nemas nejaky (oficialny) balik up-to-date.
Nie X, glibc a cely system je podovny z distribucie (samozrejme okrem
gimp-1.3)