[linux] Planovac ciest pre Linux

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Úterý Duben 15 13:14:55 CEST 2003

----- Original Message -----
From: "Tibor Pittich" <Tibor.Pittich na phuture.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Tuesday, April 15, 2003 11:56 AM
Subject: Re: [linux] Planovac ciest pre Linux

>vo forme programu asi nie, ale na webe su minimalne >tieto dva kvalitne
>"autoroutre":
>http://rp.rac.co.uk/routeplanner
>http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/controller/HomePageCom

Diki.. Az na jednu chybicku krasy (nemoznost zadat rychlost - nuti ma to ist
100 na dialnici a 50 mimo dialnice a to aj mimo obce) je to OK . Ale ako
predbezny intinerar to staci. Poviem si, ze budem ignorovat casovy udaj a je
to OK. Podla mojich zadani je RAC routeplanner podrobnejsi v instrukciach
ale ma slabsie mapy miest a zase via Michelin ma lepsie mapy miest ale je
strohejsi vo vystupe.

Peto