[linux] Re: OT: SPOLUPRACA (mozno) - KOMERCIA (mozno nie)

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Středa Duben 16 01:04:47 CEST 2003

Zdravim,

On Tue, 15 Apr 2003, Vladimir Kralik wrote:

> Klient : terminal, jazyk Informix 4GL, interpreter

Da sa to aj kompilovat, ale kompiler nebol vzdy zadarmo.

> Server (Databaza) : Informix 5, Informix 7
> OS : SCO, AIX a mozno aj niecom dalsom.

Da sa to urcite preportovat pod linux, nieco podobne som robil s inym
uctom.

Velmi by som sa cudoval, keby to este predavali...; ten informix je uz
dost stary a stavim sa ze aj cely pristup k problemu...

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk