[linux] fat32 tools

Marcel Telka marcel na telka.sk
Středa Duben 16 01:24:54 CEST 2003

On Wed, Apr 16, 2003 at 12:58:43AM +0200, Vasek Topinka wrote:
> Poskodil se mi fat32 oddil na jednom disku
>
> pri mountovani mi to pise chybny typ ss, chybny prepinac, chybny
> superblok ....
>
> pokousel jsem se to opravit nejakym SW. fatku jsem nakonec nejak nasel
> a ted je pod win98 citelna

Pokial sa to da precitat pod win98 a nie su tam ziadne problemy,
tak by najjednoduchsie riesenie problemu mohlo byt take, ze si tie data
skopirujes na ine miesto, ten fat32 oddiel preformatujes a data nakopirujes
spat.

> ne ale pod linuxem a ani pod winXP
>
> prosim nevite nekdo v cem by mohl byt problem kdyz v dosu a starych win
> citelna je?
> nebo alespon nejaky SW pod linux na opravovani FAT32?

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |