[linux] EIS - aky programatorsky nastroj II.

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Středa Duben 16 02:30:24 CEST 2003

> Na zaciatok by mohol byt IMHO vhodny sf.net.

Moje prakticke niekolkonasobne reprodukovane skusenosti hovoria, ze
SF.net servery, ktore su AFAIK niekde v Californii vykazuju obcas
v nasom stredoeuropskom regione vysoku a neprijemnu pomalost.

Ked chce niekto zo SF cosi stiahnut, tak ho to velmi trapit nemusi, skor
ci neskor tu stranku naservovanu dostane a presmeruje sa na prislusny
mirror (napr. do Prahy), odkial to uz ide rychlo. Problem ale je, ked
niekto pouziva SF ku svojmu dennodennemu vyvoju aplikacie. Potom sa
zo sekund stavaju minuty a z minut hodiny. Ja osobne som sa SF zbavil
a som rad.

Ako alternativa za zvazenie stoji Berlios [1], Savahnah [2], atd.
Moznosti je dost.

[1] http://www.berlios.de/
[2] http://savanah.gnu.org/

--