[linux] fat32 tools

Peter Mikeska mikeska na alcatel.sk
Středa Duben 16 07:18:55 CEST 2003

Hello Vasek,
     mas zrejme posahanu fatku. zo skusenosti viem ze po experimentoch
     pod win/linux a pod, sa moze daco zapisat na fat. ona ide ale v
     podstate len speje ku koncu, najlepsie zabera data skopirovat
     inde, a fatku zrusit FYZICKY prepisat nulami od prveho sektora.
     format nepomoze, ja pouzivam diskedit z Norton utilit. potom
     vytvoris disjk nanovo a fachaet ;)

     cee ya
     Miki