[linux] VNC

Středa Duben 16 07:19:45 CEST 2003

-> Mam spusteny server 'vncserver :1' na linuxe ale ked spustim klienta z
-> windowsov tak sa mi zobrazi prazdne okno s jednou otvorenou konzolou a
-> nic viac, nevidim xwin na stroji s linuxom kde som spustil server.
->
-> Dakujem za kazdu radu

vncserver sa sprava ako Xserver takze aplikatie sa na nom musia spustit
explicitne. Mozes si na masine spustit vncclient a robit vzdy v nom - ak
robis v Xoch, cez vncserver tie aplikacie neuvidis (ak nepouzijes nieco ako
xmove)
Silvester Stallone: Father of the RISC concept.