[linux] OpenOffice!? Prenos dokumentov a vobec vsetko ;(

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Středa Duben 16 12:47:40 CEST 2003

Dňa St 16. Apríl 2003 12:21 NoSFeR napísal:

> BTW:
> Su podobne trouble aj Calc-om?
> Ja som nic take zatial nezaznamenal, ale vela veci mam XLS a este aj robim
> v exceli a su to zlozite a stale sa meniace tabulky - ak sa mi nieco dosaha
> (a hlavne, ak si to vsimnem neskor)

no ja vzorce pouzivam malo, kolega co s tym robil zatial problemy nemal
co sa tyka calcu, mame vo firme par dokumentov, ktore idu OTRASNE POMALY
pod OO, zatial hladam, kde je problem, ale neviem si pomoct
(makra to nema, ale ma vela vzorcov a odkazov medzi listami a hlavne vela
podmienecneho formatovania - asi tam je problem)
inak firma na OO bezi uz 4 mesiace a zatial bez vaznejsich problemov

	peter
--

System integrator for LAN/WAN
TTC Telecom s.r.o.	tel: +421 55 7283 555