ine Linux a ine HW hodiny was Re[6]: [linux] kernel panic

NoSFeR nosfer na seznam.cz
Pátek Duben 25 19:07:37 CEST 2003

Mam obdobny problem (bez freeze)
Po nabootovani mi date ukaze +1hod oproti HW(BIOS)
pri halt vypisuje nieco ako synchronizaciu HW a SW hodin
ratam, ze to ma nieco s daylight saving / locales / local_time - kde (conf)
a co (??) by to mohlo byt

BTW:
Kde sa nastavuje " v ktorej som republike"??? (SR) (inak sa to neviem
opytat - sorrac ;)
(ale nechcem lokalizovane prostredie !! (xcem ENG), jedna sa o proxy + dns
bez X etc.)

BTW2:
v kt. configuraku najdem KOMPLETNE vypisy pocas BOOT a HALT (proste, co
vtedy hodil na konzolu)

dakujem.