VYRIESENE: Re: [linux] Phoenix a forms

NoSFeR nosfer na seznam.cz
Pátek Duben 25 22:26:57 CEST 2003

ci mi vies omrknut, ci Phoenix (popr. Mozilla a i. WB (nie wer. bezp. :))
takto "strajkuju" aj na KDE 3.1.y
(ak KDEcko mas installnute).

vdaka

okrem toho, rad Tvoju (aj inych) skusenost s LTSP vyuzijem - akurat som
zacal nieco take (LTSP) instalovat, takze
<odvaz>
bud pripraveny, vzdy pripraveny :)
(NA CO?)
</odvaz>

Chyba bola vo WM.

  Pouzival som FLuxBox a ked som to zmenil na icewm, tak to slo bez
  problemov....

  Neviem ako na tom stoja ostatne WM.

      Mizu