[linux] Windows vs. Linux

Radoslav Valovic Radoslav.Valovic na fpedas.utc.sk
Čtvrtek Duben 17 11:14:50 CEST 2003

Dobry den!

sice je pred sviatkami, ale predsa jedna otazka. Planujem uplne prejst na
Linux,len ma zaujima,ci v prostredi Linux su dake podobne aplikacie,ktore
efektivne vyuzivam pod windowsami:
- Macromedia Dreamweaver -
- Adobe Photoshop - viem, ze je Gimp, ale je pren i dost navodov a
prikladov?
- MS Outlook - manazer a mail klient
- Translator - v tomto asi moc neuspejem
- daky remote administrator pre Linux - win98 stanice.
- daco na sposob Total Commandera - toto som sa asi pred 1/2 rokom pytal, ci
sa odvtedy nieco nezmenilo.

Resp. bolo by mozne tieto aplikacie rozbehat pod napr. Wine? Ake mate vy
skusenosti?
Vdaka za odpoved a pekne sviatky!

R.Valovic