[linux] Windows vs. Linux

bubak bubak na contal.sk
Čtvrtek Duben 17 11:44:30 CEST 2003

Ing. Peter Bodnár wrote:

>Dňa Št 17. Apríl 2003 11:14 Radoslav Valovic napísal:

>toto neviem, nepouzivam

pozrite na freshmeate: blue fish, quanta - ci Vam to staci, alebo chcete
klikat este viaC

>myslim, ze je, zatial co som potreboval, som nasiel

myslim, ze navodov je dost, pluginy su tiez, je aj niekolko projektov na
vektorovu grafiku (killustrator, kontour), myslim ze aj Pixel32 sa
pripravuje pre linux, adobacky photo album sa prerobil pre QT, cize
mozno budu dalsie adobe apps pod QT a tym padom prenostielne na linux

>ja na mail klienta pouzivam kmail, ale je napr. ximian evolution, ktory
>outlooku z oka vypadol ;-)

>preco nie? existuje jednak free verzia napr. aspell/ispell, ale mi napr. vo
>firme mame zakupeny angl-slov. slovnik pre win aj pre lin (meno neuvadzam
>kvoli reklame, ale ked xces ozvi sa, poslem ti ho ;-)

ja pouzivam moziilacky mail - je rychlejsi (no flame pls, subjektivne)
ako evolution a viac sa mi paci

>neviem ro pod tym rozumies, ja pouzivam VNC klient/server

presne tak, vnc je na remote administraciu win98 ok, pre nt server, win
xp remote desktop client

>	peter bodnar

bubu