[linux] GPM

NoSFeR nosfer na seznam.cz
Sobota Duben 26 11:47:04 CEST 2003

Ahoj.

Pouzivam Debian 30r0

1.) Xcem sa opytat, ci gpm sluzi (pouzivam) len v text mode (konzola) alebo
aj v KDE.
2.) Ak bootujem rovno do rl 5 (KDE) (iny PC), ci *gpm* potrebujem v /etc/rc5
?? (presny adresar neviem, nie som za strojom) (v pripade, ze v KDE ho
nepotrebujem) (alebo ho mozem zmazat)
3.) "co" sa (ak nie gpm) stara v KDE o mys?
4.) Kde je configurak pre gpm?
4B) nejako sa da spustit konfiguracia gpm (ako sa spustila pri apt-get
...) - ako ??
5.) Kde je configurak pre mys pre KDE?

Dakujem.

nsfr

******
BTW - nedalo mi nepastnut to sem (sorrac):
**
Oznámenie výsledkov prezidentských volieb v Mali v apríli 2002 sa oneskorilo
kvôli autonehode počítačového technika, ktorý jediný poznal prístupové heslo
centrálneho volebného počítača.

<cite>
http://sme.sk/clanok.asp?rub=pr_pocit&cl=860341
</cite>

**

Spoločnosť Microsoft musela v Južnej Afrike zastaviť reklamnú kampaň, podľa
ktorej sa mali vďaka jej bezpečným produktom stať hackeri už čoskoro
vyhynutým "živočíšnym druhom". Podanie na juhoafrický úrad pre reklamu podal
miestny novinár, podľa ktorého sa produkty Microsoftu hemžia chybami a
bezpečnostnými dierami a firma preto nemá žiadne právo chváliť sa ich
bezpečnosťou. Úrad preto Microsoft vyzval, aby predložil posudok nezávislého
experta, ktorý by propagovanú bezpečnosť jeho softvéru mohol potvrdiť. Firme
sa však takýto dokument predložiť nepodarilo a kampaň "Nie každý profituje z
nášho bezpečného softvéru" musela na nariadenie úradu stiahnuť, informoval
server Technet.cz.

V kampani vystupovali tri vyhynuté zvieratá: mamut, vták dodo a šabľozubý
tiger (na snímke), ktoré ako štvrtý "tvor na vyhynutie" dopĺňal hacker.

<cite>
http://sme.sk/clanok.asp?rub=pr_pocit&cl=860373
</cite>