[linux] squirrelmail

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Čtvrtek Duben 17 14:23:16 CEST 2003

> aka je to verzia squirrelmailu?

bola 1.2.7 (default z redhat8 instalacie), teraz som dal 1.4.0-1. nepomohlo. kurva, uz by som vrazil. ked je v konfigu en_US, prva obrazovka je v slovencine, dalsie v anglictine. ked je tam sk_SK, tak je vsetko v anglictine, ale kedy-tedy sa objavi slovencina so zmrsenou diakritikou. isiel som ako klient na webe do svojho nastavenia, prepol som si jazyk na cestinu, a opsaaa, stranka s options sa mi objavila v slovencine (nastavena bola cestina! slovencinu ma explorer ako default language). ked som na tu istu stranku vliezol zas (len som klikol do menu, prakticky som spravil refresh), uz bola anglicka. scheisse, uz mi dochadzaju nervy..

pixall