VYRIESENE - Re: ine Linux a ine HW hodiny was Re[6]: [linux] kernel panic

NoSFeR nosfer na seznam.cz
Sobota Duben 26 14:38:57 CEST 2003

> [...]
> -> > je GMT. Potom by to nemalo robit. Ak pouzivas Linux aj Windows,
> -> > tak by si to mal mat zapnute.
> -> pouzivam Debian
> -> stroj sluzi ako proxy, etc.
> -> nie je na nom Win
> -> nie je na Nete (bude o tyzden) - na furt ;)
> ->
> -> kde nastavim to GMT+n? v Deb30r0?
>
> ja neviem ci ty necitas co ti pisu? casovu zonu mas dobre. adjtime mas zle
> lebo ti posudva cas 48 minut dopredu. Si to over ci to nie je prave ten
> posun co ti vadi. zmaz /etc/adjtime, nastav v BIOS spravny cas (-2 hodiny)
ale ano, citam, ale nexcem len opravit xybu, ale aj do bud. vediet, co ako
kde (a tak to uz naraz "vsetko vybavujem")
potreboval som ten tzconfig, vdak M.C.
ale ako spravne pises, po zmazani adjtime je vs. OK = chyba odstranena

> -> nastavit v BIOSe OK_time
> -> nastavit GTM+0
> -> a staci potom 2xrocne zmena casu? (-1; +1 hod.)?
> -> tot vsjo?
>
> nie, ked budes mat vadjtime tych 48 minut, tak ti stale bude nastavovat
cas
> zle! nechaj cas v GMT len ho skontroluj. vravic ze ide o hodinu dopredu, v
> adjtime mas 48 minut, takze b CMOS hodinkach mas zrejme predsa len
12mitnuvo
> rozdiel
aj hej, aj nie - niekde asi bol nejaky bordel
tzconfig - nastavil som GMT+0
zmazal adjtime
reboot - hodinky_BIOS su OK (NE!prestavoval som)
boot_up
tzconfig - set GMT+1
vjso OK
kde bolo 12 minut neviem, ale uz je to OK/ako ma byt

proste mi len neda tych 12 minut, ale nexajme to tak
problem je odstraneny, ja nauceny a pouceny a Tebe dakujem

nsfr