[linux] vypinanie diskless stanic na LTSP

NoSFeR nosfer na seznam.cz
Sobota Duben 26 14:39:56 CEST 2003

> posielas dnes vela requestov, povedz - hladas po archivoch? pozeral si
> manualy a hladal HOWTO?
ale ano, ale v kopci veci mam chaos, ked casom budem vediet, rad helfnem aj
ja inym/dalej
casto vsak neviem spravne hladat (napr. jeden problem - nespominam presne: v
google.com/linux som daval hladat rozne kombinacie a nic - potom mi chlapik
napisal iny "syntax" ;) a bolo to na 3./4. mieste - presne to, co som xcel)
maj(te) este plz so mnou xvilku trpezlivost tnx

> -> vyrobil som si cez ltsp.org jednu main_ltsp (ML/LTSP) a 2*
diskless_station
> -> (DL)
> ->
> -> 1. ako prinutit DL, aby nabehla do runlevel 3, nie 5? (ak zmenim
ltsp.conf -
> -> RUNLEVEL=3 - nepomoze)
>
> aky inittab jej strkas? nastav v nom default 3.
aha :(

> -> 2. ako mam vypinat tie DL - normalne odhlasit a "HW_off"? alebo nejakym
> -> prikazom z LTSP alebo DL, alebo ako?
>
> -> 3. ako nastavit Genius Optical NetScroll, aby (na DL!) scroll ^
> -> scroll_button ako 3rd button (standartne ako vo Win) ^ ako nastavit
4th+5th

> -> button
>
> nastav v Xoch pre mys:
>
> Option  "Protocol"      "ImPS/2"
> Option  "ZAxisMapping"  "4 5"
skusal som a svina nejde, ked rozbeham - zreportujem, kde to viazlo