[linux] Help s qmail. PLEASE

gora na wittmann.sk gora na wittmann.sk
Čtvrtek Duben 17 22:33:08 CEST 2003

Zdar,

obraciam sa na Vas v absolutnom zufalstve, nakolko neviem rozbehnut korektne
qmail. Odisiel mi disk na starom mail serveri, a kedze pouzivam courier-imap,
tak vela mta nezvlada maildir format. To len na vysvetlenie preco nie
procmail,sendmail a pod.
Kazdopadne nadrada bezi, qmail+supervise+courier-imap.
Courier je iba standalone imap, nie plny MTA, aj ked teraz si to uz znacne
trieskam o hlavu.
Situacia nasledovna:
prichodzia posta funguje, spravy su dorucovane do schranok korektne. Courier
dtto.
Ale odchodzia posta ani b*h*v*. Mam trosku zvlastny config - tento server je
schovany vo vnutri a vsetku postu _by mal_ posuvat dalsiemu, ktory je na 'nete.
A to prave nerobi. Vsetky pokusy o odoslanie posty cez smtp koncia hlaskou
CNAME_lookup_failure. Deffered.
Skontroloval som uz asi vsetko asi tisickrat. Konfiguraky sa zdaju ok,
tcpserver ma vsekty parametre tak, aby nerobil dns lookupy. V smtproutes je ip
adresa stroja v []. Tak uz naozaj neviem.
Absoultnym paradoxom vsak je, ze ak pouzijem webmail ( imp ) tak posta odide...
Prosim, ak niekoho z vas napade akekolvek quick and dirty howto, pomozte.
Ev. bolo by jednoduchsie zdusit qmail a zdvihnut plny courier?

vdaka za akekolvek napady a rady.

s pozdravom,

Dezider Gora
IT Manager