[linux] Help s qmail. PLEASE

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Pondělí Duben 21 20:20:40 CEST 2003

Dik za nakopnutie!!!! Vyzera, ze to uz KONECNE ide.

len pre buducich zufalcov do archivu...
Zatvorky sa pisat mozu, potom qmail-remote naozaj nerobi cname_lookup.
Ale jedna dolezita vec je, aby v pripade, ak sa jedna o relay vsetkej
posty na iny stroj, bola pred IP adresou stroja DVOJBODKA!
inac to nejde. ak sa islo posla LWQ, tak potom len qmailctl reload a
qmailctl slush a potom len qmailctl stat sledovat, ako to odsejpa s queue.
Takze este raz vdaka za pomoc.
DG.