[linux] GPM

Úterý Duben 22 05:36:48 CEST 2003

-> > -> > gpm slusi v text mode, ale Xy mozu tahat data mysi od gpm (cim sa vylucia
-> > -> > konflikty pri pristupovani na port dvoma procesmi) v repeating mode
-> >
-> > -> mozes vysvetlit 2-3 vetami?
-> >
-> > popisal som to tolkymi vetami aby mi bolo mozne porozumiet.
-> > gpm taha data od mysi, X od gpm-ka.
->
-> To je blbost.

blbosti pises ty, vid dalej.

-> Co sa stane, ked mas nainstalovane Xy a nie gpm? Jedina vec - na
-> konzoloidnych aplikaciach nefunguje copy&paste (xterm, normalna linuxova
-> konzola... - neviem, ci sa to tyka aj konsole ci so pouziva kde, ja kde
-> vobec nemam).

ak nie je nainstalovane gpm, tak 1. nemoze gpm tahat data od mysi 2. nemozu
Xy tahat data od gpm 3. nefunguje ti copy&paste na virtualnych konzolach.

-> > gpm bezi v repeat mode (-R raw) a Xy maju mouse device /dev/gpmdata
->
-> Dalsia vec - /dev/gpmdata nemusi vobec existovat (ako to mam napr. ja).

co je prirodzene, ak gpm v repeating mode nebezi. Preto furt zdoraznujem ze
v nom musi bezat.

-> Xy sa pokial viem konfiguruju rovnako ako gpm - oznacis im, ze maju
-> pouzivat /dev/psaux (moj pripad), specifikujes protokol a oni si to
-> NEJAKO zdielaju s gpm.

a niekedy to NEJAKO blbne, specialne v pripadoch ked Xy pouzivajhu iny
protokol na komunikaciu s mysou ako gpm - napriklad gpm pouziva 3-bajtovy
ps/2 a X-y 4-bajtovy imps/2

-> Neskumal som, ako to robia, uspokojil som sa s tym, ze to proste ide.

mas stastie. nie kazdy ho ma.

-> > -> t.z. mam zmazat (alebo nie) /etc/rc5.d/S20gpm
-> > -> (nepostavil som jasne otazku, tym padom je odpoved nejasna)
-> > -> Pochopil som, ze ODPORUCAS, aby tam gpm OSTALO
-> > -> preco?
->
-> Aby ti v xterme fungovalo copy&paste.

TOTO je blbost. gpm nema nic s xtermom ani s copy&paste v nom.

If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?