[linux] Mplayer & titulky

Jan Karabas karabas na savbb.sk
Úterý Duben 22 12:28:10 CEST 2003

Ahojte,
vedeli by ste mi poradit, aky font MPlayer potrebuje, ak chcem zobrazovat
titulky v nasom lubeznom jazyku?

Presnejsie povedane, nastavil som font subtitles, aj kodovanie a ono to furt
streckuje. Mozno by pomohlo vykopilit ten font z *.raw suborov, az na to, ze
ziadna utilita, ktora by raw prevekslovala na ttf ako keby nebola. (alebo ju
neviem najst). Akurat sa spomina v Makefiles k fontom.... hmmm. Nedal by sa
pouzit nejaky Type1 alebo bitmapa z X? Mam Mandrake 9.1

Diki
Jan Karabas
Institute of Mathematics and Computer Science
Mathematical Institute of Slovak Acad. of Sciences
Severna 5
Banska Bystrica
SK-97401