[linux] Mplayer & titulky

Jan Karabas karabas na savbb.sk
Úterý Duben 22 12:59:30 CEST 2003

On Tuesday 22 April 2003 13:03, Matej Pivoluska wrote:
> Dňa Ut 22. Apríl 2003 12:28 Jan Karabas napísal(a):

> Nuz, ako pouzivam predkompilovany rpm balicek z Mandrake, akoby som
> zabudol, ze treba nejake fonty instalovat. (To bolo pred tym treba stiahnut
> subor s ISO-8859-2 fontami, rozbalit ho, precitat si instrukcie a
> prekopirovat obsah adresara s vhodnou velkostou fontu tam, kde MPlayer
> hlada fonty.) Tu problem pravdepodobne nebude.
>
> Problem moze nastat (a mne nastava), ked subor s titulkami *nie je* v
> kodovani ISO-8859-2. (Vacsinou byvaju v kodovani Windows-1250.) Ja mam na
> [...]

Zabudol som povedat, ze na to s recode som prisiel, ale aj tak to robi psie
kusy. Som z toho jelen.... Ale inak diki, pohladam este chyby inde, skusim
zmazat ~/.mplayer atd...
Jan Karabas
Institute of Mathematics and Computer Science
Mathematical Institute of Slovak Acad. of Sciences
Severna 5
Banska Bystrica
SK-97401