[linux] HPT370 hardware raid howto?

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Čtvrtek Duben 24 16:40:28 CEST 2003

Zdravim,

uz stvrty den sa neuspesne trapim ako zdvhnut linux na hpt370.
Konecny ziadany stav:
PC s dvomi ata diskami na hpt370, na karte skonfigurovany RAID 1 (mirror)
Linux ( LinuxFromScratch, kernel 2.4.19)
    - bootovany z _scsi_
    - hardwarovo raidovany

Dosial najdalej som sa dostal do situacie, kedy som schopny insmod-om
loadnut "opensource" driver (stiahnuty z hpt stranok )
do _beziaceho_ kernelu. ( zatial system bezi na obycajnom ide radici ).
Kedze sa nejedna o bezne distro, skusal som si vyrobit initrd, ale za
ziadnu cenu ho neviem rozbehat.
Zahliadol som nedavno maily, tykajuce sa prave raidovaneho hpt, takze je
sanca, ze niekomu to chodi.
Ideas? Ja uz nemam ziadne... :-|
Keby sa mi podarilo rozbehnut masinu tak, ze by initrd natiahol
hpt37x2.o, tak som presne tam, kde to potrebujem. Zatial mi vsak kernel
pri pokuse o natiahnutie initrd zahladi panic....
Ked nabootujem kernel bez intrd, detekne disky na hpt radici, zareve, ze
nema podporu, ale zisti disky /dev/hde, /dev/hdf. Ked potom naloadujem
modul, radic sa korektne ohlasi, detekuje /dev/sda, aj to, ze radic je v
raid 1.
Kernel mam skompilovany s podporou ramdisku, initrd, scsi, takze jedine,
co potrebujem, je naladovat ten zapraskany modul.

Ak sa nemylim, initrd by malo byt jedno aky kernel je spustany, takze ak
je to mozne, mohol by mi niekto poslat initrd?
Vdaka za akukolvek pomoc.
Len na okraj, kedze som kernel kompiloval uz asi sto krat, preliezol som
si tam takmer vsetko a nasiel som, ze kernel priamo podporuje hw raid
pre 3ware ata raid radice. Je to k zohnaniu u nas?

DG.