[linux] HPT370 hardware raid howto?

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Čtvrtek Duben 24 17:01:23 CEST 2003

Snazil som sa, ale neviem ako. Ten driver je zevraj opensource, co nie
je pravda, pretoze je to v podstate binarka.
Ma to svoje makefile, ale zdrojak chyba.
Kazdopadne, ak vie niekto, ako "hacknut" kernel, tak aby mi to
skompiloval priamo do jadra, budem neskonale stastny.
Ja to zatial neviem... Bolo by to idealne riesenie.
DG